Apple har lyttet til mig :-)

I går udgav Oracle en java opdatering til Windows, og som jeg tidligere har bemærket, så ville det være helt normalt, hvis Mac brugere skulle vente et par måneder før java til OSX blev opdateret. Men nej – Apple har lyttet til mig 🙂

Jeg bliver nok nødt til at indse, at det ikke er mig, der har haft den positive indflydelse. Men det massive pres, der har været fra indflydelsesrige personer i den verden – og den stemneing, der har vendt sig mod Apple, har medført, at Apple har set sig nødsaget til at tage kritikken alvorligt. Det betyder, at allerede i dag kan du hente java opdateringen til din Mac via Apples almindelige Softwareopdatering. Opdateringen er tilsyneladende kun mulig for Snow Leopard og Lion brugere!

Tak til Apple for at de lytter lidt til kunderne. Ældre OS versioner må tilsyneladende klare sig uden en opdatering…

Skriv et svar

