Apple markerer sig igen med deres “alternative” syn på kundeservice….

Politiken skriver om tilfældet HER…

Jamen det er da forunderligt med denne totale mangel på kundeservice. Magen til arrogant holdning til kunderne skal man lede længe efter! Det store spørgsmål må være: Hvor går grænsen? Folk – inklusivt undertegnede – køber tilsyneladende lystigt Apple produkter på trods af ringe og urimeligt dyr service. Trusler om, at garantien afblæses, hvis man ikke får udført service af Apple autoriserede værksteder minder om bilbranchen i gamle dage – og jeg kan ikke lade være med at tænke “mafia-metoder”. Men er der ikke en grænse for hvor meget til grin vi vil være, for at være ejere af disse smukke og ofte velfungerende produkter.

Apple er rige – milliarder af dollars på bankkontoen. Og det forstår man udmærket når man læser denne slags historier. Personligt tror jeg, at “Steve Jobs effekten” aftager om få år, og Apple produkter vil miste noget af “magien”. Er det ikke på tide, at Apple overvejer om der er dele af forretningen, der skal ændres? Eventuelt holdningen til kunderne.

Bare en tanke…

 

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s